مراحل ایمپلنت دندان
نوشته شده توسط : بوتاکس

به یاد داشه باشید که قطع مصرف کافئین هرگز برای ترک اعتیاد شیشه آن راه حل خوبی نیست و بلکه باید کافئین و قهوه را به تدریج با موارد دیگری جایگزین کنید. بنابراین سعی کنید مصرف قهوه را به رفته رفته کاهش دهید. مثلا می توانید از حجم هر فنجان قهوه در روز بکاهید یا به جای 5 فنجان روزانه، 4 فنجان قهوه مصرف کنید.

یکی دیگر از راهکارها کاهش مقدار کافئین در هر فنجان است. برای این منظور می توانید مثلا نیمی از فنجان خود را با شیر ترکیب کنید. اگر لاکتوز شیر معده شما را آزار می دهد، کافی است قهوه خود را رقیق تر استفاده کنید.

راهکار دیگری که به شما برای ترک مصرف بیش از اندازه کافئین توصیه می کنیم، جایگزین کردن آن با قهوه بدون کافئین یا دی کاف است.

به عنوان توصیه ای دیگر، می توانید فنجان آخر قهوه روزانه خود را با نوشیدنی دیگری جایگزین کنید. مثلا از انواع آب میوه های طبیعی استفاده کنید یا شیر گرم بنوشید.

راهکار دیگری که وجود دارد این است که چرت بزنید. اگر در میان روز قهوه مصرف می کنید تا هوشیار تر باشید و احساس خواب آلودگی را از خود دور کنید، بهتر است به جای آن یک چرت 15 تا 25 دقیقه ای داشته باشید. خستگی را در بدن خود با مصرف قهوه سرکوب نکنید و در عوض، از آن برای بازیابی انرژی خود استفاده کنید.

 

مراحل ایمپلنت دندان

در این مقاله در رابطه با عوارض ارتودنسی دندان توضیحاتی داده می شود:

در ابتدا معاینات لازم انجام می گیرد تا طرح درمانی مناسبی انتخاب شود، در این مرحله از تمامی لحاظ بیمار مورد بررسی قرار می گیرد . رادیوگرافی های لازم برای تعیین اندازه و محل ایمپلنت صورت می گیرد .

مراحل ایمپلنت دندان

در این مرحله در داخل استخوان فک توسط دندانپزشک زیبایی ایمپلنت کاشته می شود ، این مرحله دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد و باید با دقت بالایی انجام گیرد و تاثیر تعیین کننده ای در موفقیت درمان دارد

با برش در لثه و سوراخ کردن استخوان فک ایمپلنت که یک پایه تیتانیومی به شکل پیچ می باشد در ناحیه مورد نظر جایگذاری می شود ، بعد از کاشت ایمپلنت لثه بخیه زده می شود ( در برخی از موارد در یک جلسه ایمپلنت دندان صورت می گیرد .)

برای اینکه پروتز و تاج نهایی ساخته شود نیاز به قالب گیری می باشد ، در این مرحله دندانپزشک برای ساخت پروتز و تاج نهایی در لابراتور اقدام به تهیه قالب می کند . با توجه به نظر دندانپزشک پروتزی که قرار است ساخته شود بصورت ثابت یا متحرک می باشد .

در صورتی که نیاز باشد در این مرحله بروی ایمپلنت از روکش موقت تاج استفاده می شود .

در این مرحله بعد از گذشت مدتی که به طور کامل در اطراف ایمپلنت استخوان شکل گرفت پروتز و تاج نهایی روی ایمپلنت گذاشته می شود ، پروتز هایی که در لابراتور ساخته می شوند می توانند متحرک یا ثابت و کامل یا پارسیل باشند. این مرحله نیاز به دقت بالای دندانپزشک زیبایی دارد و پروتز باید با دقت بالایی بروی ایمپلنت سوار شود . در واقع این مرحله آخرین مرحله درمان می باشد، دندانپزشک نکاتی را به بیمار گوش زد می کند که باید به آن توجه ویژه ای شود 

آخرین مرحله درمان مراقبت هایی می باشد که باید توسط خود فرد صورت گیرد ، مراجعات منظم و مرتب به دندانپزشک به منظور بررسی روند بهبودی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان به مراقبت هایی که توسط خود فرد صورت می گیرد و رعایت نکات بهداشتی بستگی دارد ، ایمپلنت دندان  همانند دندان های طبیعی می باشد بنابرین باید به خوبی از آن ها مراقبت شود در صورتی که این مراقبت به خوبی صورت نگیرد شاید نتوان نتایج دلخواه را با استفاده از این روش بدست آورد .

جوش,ضد جوش,کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش,قلع و قمع جوش ها با موم زنبور عسل : active  pure  ness  comfort zone

استفاده از بهترین کرم صورت ارایشی مختلف شاید کار غیرممکنی نباشد اما امتحان کردن راه‌های بهتر میزان آسیب به پوست شما را به حداقل می‌رساند. ژل پاک کننده اکتیو پیورنس کامفورت زون با ساختاری سبک و برگرفته از عصاره موم زنبور عسل جای جوش را ترمیم می کند.

جوش,ضد جوش,کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش,با حرارت زیبا شوید : arama  perfection  nuxe

تفاوت ماسک نوکس از میان سایر ضدجوش ها ، حرارتی است که ایجاد می کند. ماسک ترمواکتیو نوکس پس از ماساژ بر روی پوست ایجاد گرما و حرارت می کند که این حرارت باعث می شود تمام چربی های باقیمانده رقیق و به بیرون کشیده شود. ماسک حرارتی نوکس ترشح چربی را تنظیم و براقی پوست را برطرف می کند.





:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: