مزاياي ليزرموهاي  زائد
نوشته شده توسط : بوتاکس

بوتاكس از يك نوروتوكسين ساخته شده است كه توسط كلستريديوم بوتولينيوم بدست مي‌آيد. بوتاكس يكي از مؤثرترين روش‌ها در برطرف كردن چين و چروك پوست است كه از طريق فلج كردن موقت عضلات، اثر مي‌كند.

بعد از تزريق بوتاكس شما زيبا و جوان خواهيد شد ، البته مركزي كه در آن تزريق بوتاكس را انجام مي دهيد بايد از نظر امكانات و اعتبار پزشكي داراي تاييديه باشد ، به هيچ عنوان بوتاكس را در آرايشگاه ها و مكان هايي غير از كلينيك هاي زيبايي انجام ندهيد ، زيرا علاوه بر خطرات بهداشت ممكن است با تزريق بوتاكس منقضي شما دچار عوارض جبران ناپذيري بشويد.

بعد از تزريق بوتاكس بيشتر ‌ حركات صورت از جمله حركات احساسي‌ و عاطفي صورت  شما تحت تاثير اين ماده قرار گرفته  و  توسط عضلاتي كه درست زير پوست قرار دارند تحريك مي شوند ، بعد از مدتي كنترل عصب هايي كه در آن بوتاكس تزريق شده است از دست شما خارج مي شود و در واقع نمي توانيد به شدت گذشته اخم كنيد و يا لبخند هاي عميق بزنيد ، اين ضعف عضلاني باعث مي شود تا عصب هاي شما تحريك پذيري كمتري داشته باشند و انقباضات غير ارادي كمتري را تجربه كنند ، زماني كه شما به صورت غير ارادي اخم نكنيد و عضلات شما دچار انقباض نشود ، در نتيجه پوست شما ترميم شده و خطوط سطحي آن عميق نمي شود .بايد بدانيد كه  فعاليت و انقباض بيش از اندازه ي  عضلات است كه باعث بوجود آمدن خطوط افقي و عمودي  در صورت مي شود.  به طور كلي كار بوتاكس از فلج كردن و از كار انداختن  موقت ماهيچه هاي عصبي در نواحي مختلفي است كه مستعد چين و چروك خواهند بود .

بعد از تزريق بوتاكس ممكن است سردرد، كبودي و درد در محل تزريق رخ دهد كه امري طبيعي است و پس از چند روز برطرف مي‌شود. از كاربردهاي عمده تزريق بوتاكس مي‌توان موارد زير را نام برد:

– برطرف كردن افتادگي پلك و اسپاسم عضلات چشم
– برطرف كردن چين و چروك پوست
– برطرف كردن تعريق نواحي مختلف بدن نظير؛ كف دست و زير بغل و غيره
بوتاكس بعد از تزريق باعث
از بين رفتن  خطوط اخم   موجود در پيشاني و دور چشم ها مي شود.
باعث از بين رفتن خطوط خنده ي ناحيه صورت مي شود.
بوتاكس مي تواند تاثيرات به سزايي در محو و برطرف كردن چين و چروك كنار چشم داشته باشد .
بوتاكس باعث از بين بردن چين وچروك بين ابروها مي شود.
بوتاكس در از بين بردن چين و چروك گردن نيز موثر خواهد بود.
اين ماده ي موثر و مفيد مي تواند در محو و بهبود ظاهري خطوط افقي پيشاني تاثيرات چشمگيري داشته باشد.
البته تزريق بوتاكس در بسياري از موارد  براي بالا بردن نسبي ابروها نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.
با تزريق در خطوط خنده باعث كاهش نمايش لثه در هنگام خنديدن خواهد شد.
از مزاياي ديگر بوتاكس هم بدانيد:
بوتاكس براي درمان ميگرن و سردرد هاي عصبي موثر است
طبق تحقيقات به عمل آمده بوتاكس ضد سرطان است
بوتاكس يكي از بهترين مواد براي از بين بردن سرطان است زيرا سلولهاي سرطاني را مورد هدف قرار مي دهد و كمتر از بقيه مواد سمي است.همچنين عوارض جانبي كمتري دارد و از نظر هزينه مناسب تر است.

بوتاكس ضد افسردگي است

 

مزاياي ليزر موهاي زائد

از مزاياي ليزر موهاي زائد اينست كه روشي غير تهاجمي است و موجب كاهش هميشگي مو ها خواهد شد. با ليزر مي‌توان موهاي زائد را براي هميشه از بين برد و افراد با پوست تيره و يا روشن مي‌توانند از اين شيوه براي رفع موهاي زائد خود بهره گيرند.

ديگر مزاياي ليزر موهاي زائد اينست كه انجام اين عمل نيازي به بستري فرد ندارد و او مي‌تواند پس از انجام ليزر كارهاي روزانه را از سر گيرد. ليزر موهاي زائد در مقاسيه با شيوه‌ هاي سنتي، درد كمتري دارد و احتمال زخم شدن و تغيير رنگدانه بسيار كم است. اين روش اثر بخشي بالايي دارد. بسته به منطقه بدن به سرعت قابل انجام است و براي ديدن نتيجه آن نياز به زمان نيست و به سرعت قابل مشاهده است. پس از انجام ليزر نياز نيست داروي خاصي مصرف شود.

تصویر مرتبط

از ديگر مزاياي ليزر موهاي زائد ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

صرفه‌جويي در زمان
ليزر درماني روشي سريع و ايمن است و علت اينكه اكثر افراد ليزر درماني را به ساير روش هاي رفع موهاي زائد ترجيح مي دهند، بخاطر صرفه جويي در زمان است و شما ديگر مجبور نخواهيد بود، ساعت هاي طولاني براي رفع موهاي زائد بدن خود صرف كنيد. در هر فرآيند رفع موهاي زائد با ليزر؛ حدود ۵۰ تا ۹۵ درصد موهاي زائد براي مدت طولاني از بين مي رود.

هنوز روشي كه بتواند موها را به طور كامل و به طور دائمي از بين ببرد وجود ندارد، اما ليزر موهاي زائد يكي از محبوب ترين ترين و موثرترين روش ها براي ليزر موهاي زائد است، كه موها را به مدت طولاني از بين مي برد و شما بسياركمتر نياز به اصلاح موهاي خود خواهيد داشت.

صرفه‌جويي در هزينه رفع موهاي زائد
شايد در ابتدا هزينه هاي ليزر درماني؛ از نظر برخي افراد هنگفت به نظر برسد و افراد براي هزينه دچار ترديد شوند. هزينه ها بستگي به تعداد جلسات درمان دارد، هرچه تعداد جلسات بيشتر باشد، هزينه درمان هم بيشتر خواهد بود.{ مركز ليزر اكسير با دارا بودن مجهزترين و به روزترين دستگاه هاي ليزر الكساندرايت  با كمترين تعداد جلسه  و قيمت نسبت به …  }همچنين اگر از زاويه ديگر نگاه كنيم به علت اينكه نتايج ليزر بلند مدت است و باعث كاهش رشد موهاي زائد به مدت طولاني مي شود هزينه ي آن قابل توجيه است و شما هزينه اي صرف ريش تراش، كرم هاي موبر و اصلاح و موم نخواهيد كرد.

 

تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي و جراح بيني در اين رابطه گفت:
اكثر مشكلات زيبايي كه در بيني وجود دارد در قسمت هاي استخواني و غضروفي بيني ميباشد كه اين مشكلات صرفاً با عمل جراحي زيبايي بيني اصلاح مي شود و ليزر هيچ تاثيري در رفع اين مشكلات ندارد.در واقع تاثير ليزر در درمان مشكلات پوستي مي باشد و لذا در زيبايي بيني هيچ نقشي ندارد.

آيا دستگاه هايي كه تحت عنوان كوچك كننده بيني در بازار عرضه مي شود تاثيري در زيبايي بيني دارند ؟


همانطور كه گفتيم ، مشكلات غضروفي و استخواني بيني صرفاً با عمل جراحي و تكنيكهاي متعددي كه در حين عمل جراحي زيبايي بيني وجود دارد اصلاح مي شوند وبا تغيير شكل قسمتهاي استخواني و غضروفي كه در حين عمل جراحي داده ميشود زيبايي بيني حاصل ميشود.لذا تبليغاتي كه در مورد كارايي اين دستگاه ها در كوچك كردن و زيبايي بيني وجود دارد ، كاملاً نادرست و صرفاً جنبه تبليغاتي دارند.

در چه مواردي از غضروف گوش يا دنده براي عمل جراحي زيبايي بيني استفاده مي شود؟
در مواردي كه غضروف هاي جراحي بيني  در عمل هاي جراحي زيبايي قبلي بيني آسيب ديده يا بيش از حد برداشته شده اندو يا افرادي كه سابقه عمل جراحي بيني در گذشته نداشته اند و لي مقدار غضروف هاي بيني بطور مادرزادي جهت عمل جراحي زيبايي بيني كم باشد ممكن است مجبور به استفاده از غضروف هاي گوش يا دنده جهت بازسازي و اصلاح مشكلات ايجاد شده در بيني باشيم.اگر ميزان غضروف مورد نياز كم باشد از غضروف گوش استفاده ميكنيم ولي اگر مقدار بيشتري غضروف نياز داشته باشيم از دنده استفاده ميكنيم.

همچنين بخوانيد :  خطرات ناشناخته ليزر موهاي زائد
همچنين محلي كه غضروف در بيني مورد نياز هست نيز در انتخاب محل برداشتن غضروف از گوش يا دنده نقش دارد.لازم به ذكر است كه استفاده از غضروف افراد ديگر هيچ نقشي در عمل جراحي زيبايي بيني ندارد چون پس از مدتي جذب خواهد شد.يكي از شايع ترين علت هاي برداشتن بيش از حد غضروف ها در عمل هاي جراحي بيني، اين برداشت نادرست است كه بيني هر چقدر كوچك تر شود زيباتر مي شود.در صورتي كه زيبايي بيني از ديد جراح پلاستيك به معني حفظ تناسب قسمت هاي مختلف بيني با هم و حفظ تناسب بيني با قسمت هاي ديگر صورت مي باشد.

آيا انجام عمل جراحي زيبايي بيني همزمان با اصلاح انحراف بيني قابل انجام است؟
انحراف بيني به علت انحراف در قسمت استخواني بيني و يا انحراف در قسمت غضروفي بيني مخصوصاً غضروف ديواره يا سپتوم بيني مي باشد كه هر دو مي توانند در حين عمل جراحي بيني اصلاح شوند.

چرا عمل جراحي بيني در افرادي كه بيني گوشتي دارند نسبت به افرادي كه بيني استخواني غضروفي دارند نتيجه ضعيف تري دارد؟ بيني گوشتي به اين معناست كه پوست بجاي اينكه ضخامت نرمال داشته باشد،بيش از حد ضخيم است و چون اكثر تكنيك هايي كه در عمل جراحي زيبايي بيني وجود دارد جهت اصلاح بدشكلي هاي استخوان و غضروف ميباشد،لذا نتيجه عمل در بيني هاي گوشتي ضعيف تر ميباشد.

نتیجه تصویری برای جراحی بینی با لیزر

البته تكنيك هايي وجود دارد كه تا حد امكان به اين پوست ضخيم شكل دلخواه داده شود تا ظاهر بيني زيباتر شود.

يك اشتباه رايجي كه در عمل جراحي بيني هاي گوشتي ميشود، برداشتن بيش از حد بافت هاي غضروفي و استخواني بيني به خيال كوچك تر شدن بيني ميباشد كه نه تنها بيني زيباتر نخواهد شد بلكه پوست ضخيم در اين افراد بي حالت تر خواهد شد و از اول بدتر ميشود.





:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: