سریع ترین راه برای ترک اعتیاد به کافئین قهوه
نوشته شده توسط : بوتاکس

نوشیدن یک فنجان قهوه به خصوص در اول روز برای بسیاری از مردم عادت است. این نوشیدنی به دلیل کافئینی که دارد احساس آرامش و هوشیاری کافی را در شما ایجاد می کند. تا اینجای داستان همه چیز طبیعی است و مشکل اما از جایی آغاز می شود که مصرف قهوه از اعتدال خارج شود و به مصرف بیش از اندازه آن عادت کنید. مصرف بیش از حد قهوه باعث افزایش فعالیت بدن شما می شود و برعکس مصرف طبیعی آن، می تواند باعث افزایش اضطراب و مشکلات عصبی شود. بی خوابی، خستگی مفرط، نوسات خلق و خو، مشکلات گوارشی، سردرد، افزایش کلسترول بد خون و فشار خون بالا، عدم تمرکز و غیره از سایر مشکلاتی است که مصرف بیش از اندازه کافئین برای بدن و سلامتی به وجود می آورند.

اگر شما بر طبق عادت کافئین زیادی در روز مصرف می کنید، بهتر است با کمک این توصیه ها عادت خود را اصلاح کنید تا بیشتر از  سریعترین روش ترک اعتیاد خود مراقبت کرده باشید.

به یاد داشه باشید که قطع مصرف کافئین هرگز برای ترک آن راه حل خوبی نیست و بلکه باید کافئین و قهوه را به تدریج با موارد دیگری جایگزین کنید. بنابراین سعی کنید مصرف قهوه را به رفته رفته کاهش دهید. مثلا می توانید از حجم هر فنجان قهوه در روز بکاهید یا به جای 5 فنجان روزانه، 4 فنجان قهوه مصرف کنید.

یکی دیگر از راهکارها کاهش مقدار کافئین در هر فنجان است. برای این منظور می توانید مثلا نیمی از فنجان خود را با شیر ترکیب کنید. اگر لاکتوز شیر معده شما را آزار می دهد، کافی است قهوه خود را رقیق تر استفاده کنید.

راهکار دیگری که به شما برای ترک مصرف بیش از اندازه کافئین توصیه می کنیم، جایگزین کردن آن با قهوه بدون کافئین یا دی کاف است.

ارتودنسی دندان

ارتودنسی یکی از روش های رایج برای رفع عیوب دندان های می باشد . اما بهترین نوع انجام ارتودنسی دندان چیست ؟ ارتودنسی نامرئی چگونه انجام می شود؟ با ادامه مطلب همراه باشید .

 

ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان

 

ارتودنسی دندان

ارتودنسی یکی از روش های رفع مشکلات دندان می باشد . این روش درمانی فقط مخصوص نوجوانان نمی باشد و در صورت وجود مشکل در بزرگسالان نیز می توان از آن استفاده نمود . وقتی دندان های افرادی درست و کنار یکدیگر قرار نگرفته باشد و مابین دندان ها فاصله وجود داشته باشد و یا دندان ها روی یکدیگر قرار گرفته باشد از ارتودنسی دندان استفاده می شود .

 

این مشکلات یا به دلیل کوجک بودن فک و بزرگ بودن دندان ها و یا بالعکس بزرگ بودن فک و کوچک بودن دندان رخ می دهد .

 

افرادی که دندان های نامرتبی دارند می توانند از ارتودنسی برای ترمیم استفاده نمایند .

 

انواع ارتودنسی دندان

ارتودنسی ثابت

در ارتودنسی ثابت قسمت های کوچکی که براکت نام دارند با استفاده از مواد مخصوص به روی سطح دندان های بیمار چسبانده می شود . این روش تا زمانی که درمان بیمار کامل نشده است ادامه دارد .

در این روش بدون وارد کردن آسیب به دندان ها آنها را به جایگاه اصلی خود هدایت می کنند به همین جهت موجب مرتب شدن دندان ها می شوند .

در این روش از براکت های فلزی و یا سرامیکی استفاده می شود . هر دندان دارای براکت جداگانه می باشد . برای نگهدای این براکت ها از یک حلقه کشی استفاده می شود . این امر موجب می شود که ارتودنسی از روی دندان های بیمار جدا نشود 

با استفاده از این روش می توان تمام مشکلات موجود در فک بیمار را اصلاح نمود .

 

ارتودنسی متحرک

در مراحل ارتودنسی دندان متحرک از قسمت بالایی فک بیمار قالب تهیه می شود و بعد از ساخته شدن روی دندان های بیمار قرار می گیرد . این نوع ارتودنسی قابلتی این را دارد که در برخی موارد بیمار آن ها را از سطح دندان های خود دور کند . مثلا در هنگام غذا خوردن ، تمیز کردن دندان ها و … این ارتودنسی از روی سطح دندان های بیمار به راحتی می توان جدا نمود 

اما از معایب استفاده از این روش می توان گفت نسبت به روش ارتودنسی ثابت تاثیر کمتری دارد . زیرا در ارتودنسی ثابت بیمار در طول دوره درمان ارتودنسی را از دهان خود جدا نمی کند .

ارتودنسی نامرئی

برخی افراد به دلیل اینکه در ارتودنسی براکت ها قابل مشاهده می باشند از این روش استفاده نمی کنند . بنابراین روش ارتودنسی نامرئی برای آنها ایجاد شده است که این روش قابل مشاهده نمی باشد . ارتودنسی نامرئی قابلیت متحرک بودن دارد . مانند ارتودنسی متحرک بیمار می تواند هنگام مصرف غذا و یا هنگام مسواک زدن آنه ها را از دندان های خود جدا کند . این ارتودنسی به منةور مرتب نمودن دندان بدون مشاهده شدن پلاک انجام می شود .

بهترین برندهای کرم ضد جوش در ایران

همه ما به زیبایی پوست مان اهمیت فراوانی می‌دهیم و دوست داریم پوستی صاف و بدون جوش داشته باشیم. این روزها انتخاب یک محصول خوب برای پوست های حساس کار چندان ساده‌ای نیست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌های  لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌کنند اما حواس‌تان باشد که باید محصول‌ خود را بهترین کرم صورت برای زنان درست انتخاب کنید.این شما و این هم محصول های ضدجوش و آکنه جدید بازار با برندهای مختلف.

 

جوش,ضد جوش,کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش,اگر پوستی یکنواخت می خواهید : puresystem  estaderm

پوست شما به اندازه چشم‌های‌تان حساس و آسیب‌پذیر هستند؛ به همین دلیل محصولاتی که معتبر نیستند به‌راحتی زمینه را برای بروز جوش و آکنه فراهم می‌کند. کرم کنسانتره پُرریفاینر استادرم، جمع کننده قوی منافذ باز پوست، مخصوص پوست های حساس است که به محض استفاده از این محصول منافذ باز پوست جمع و پوست یکدست و یکنواخت می شود . در عین حال که میزان ترشح سبوم در جهت حفظ سلامت پوست تنظیم می شود، پوست به صورت با دوام پاک و بدون چربی می ماند .





:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: