نوشته شده توسط : بوتاکس

می خواهید بدانید با رژ لب قرمز، چه رژگونه ای بزنید؟

نمی دانید چه رنگ رژی با سایه چشمتان همخوانی دارد؟

نحوه ست کردن آرایش چشم و گونه ها را نمی دانید؟

آیا رنگ سایه چشم، رژ لب و رژگونه باید با هم یکی باشد؟

در هنگام میکاپ برای بسیاری از خانم ها این سوال پیش می آید که چه رنگ رژ لب یا رژگونه ای را انتخاب کنیم و به عبارتی در هر سبک آرایش چطور آرایش چشم ها را با آرایش لب و گونه هماهنگ کنیم.

قطعا یکرنگ بودن تمامی لوازم آرایشی که می خواهیم در میکاپ استفاده می کنیم، جالب نخواهد بود. منظور از ست کردن آرایش چشم با رژگونه و رژ لب به این معناست که هارمونی و هماهنگی خوبی پس از میکاپ میان چشم هاف لب و گونه ها ایجاد شود. به این ترتیب چهره فرد جذاب تر خواهد بود.

این موضوع بسیار اهمیت داشته و نیازمند آموزش و توجه به نکاتی در این زمینه است، با رعایت اصول و انجام نکاتی که طی این نوشتار شرح می دهیم می توانید آرایشی تمیز و بی نقص داشته باشید.

دسته بندی تناژ رنگی سایه های چشم
دسته بندی تناژ رنگی سایه های چشم

سایه های چشم به لحاظ تناژ رنگی به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند که مجموعه رنگ های قرار گرفته در هر یک از این تناژهای رنگی را می توانید در طیف های رنگی روشن تا تیره پیدا کنید.

سایه های چشم در دسته تناژ گرم شامل رنگ های سبز، قهوه ای، نارنجی و سایه های چشم در دسته تناژ سرد شامل رنگ های آبی، بنفش، گلبهی می شوند.

سایه مشکی تیره ترین رنگ در میان سایه های چشم است که همیشه مد بوده و آرایش های فوق العاده ای می توان با آن انجام داد.

سایه چشم مشکی با رژ لب قرمز

زمانی که از سایه چشم مشکی برای آرایش چشم ها استفاده می کنید، چشم ها گیراتر می شوند؛ این جذابیت زمانی که از خط چشم و ریمل مشکی استفاده می کنید به اوج خود می رسد و تمامی نگاه ها روی چشم ها معطوف می شود.

برای اینکه چشم ها در این سبک آرایش مرکز توجه قرار گیرند، بایستی نقاط دیگر صورت از جمله گونه ها و لب ها، ملایم آرایش شوند و از رنگ های کمرنگ استفاده شود.

رنگ های بنفش یاسی و بادمجانی در طیف های روشن و متوسط انتخاب های هوشمندانه و خوبی برای این آرایش هستند. همچنین می توانید از رنگ های صورتی لایت و روشن و کالباسی متوسط برای رژگونه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در صورت استفاده از سایه چشم مشکی مات، از رژگونه براق و شاین دار استفاده کنید تا زیبایی کار بیشتر شود.

در کنار تمام مواردی که در بالا ذکر شد، یک استثنا هم وجود دارد، برای آرایش چشم با سایه چشم مشکی، رژ لب با رنگ قرمز تیره و گوجه ای بی نظیر خواهد بود.

به جرات می توان گفت ترکیب سایه چشم مشکی و رژ لب قرمز تنها ترکیبی است که هیچ وقت قدیمی نمی شود و همیشه جذابیت خاص خود  را دارد.

سایه چشم قهوه ای با رژ لب و رژگونه آجری
سایه چشم قهوه ای با رژ لب و رژگونه آجری

در صورتی که قصد آرایش چشم با سایه چشم قهوه ای را دارید، از رنگ های نارنجی و آجری در طیف های متوسط برای رنگ رژ لب و رژگونه تان استفاده کنید. اینگونه هماهنگی خوبی میان چشم ها، لب و رنگ گونه ها پدید می آید.

در صورتی که از سایه چشم قهوه ای متالیک برای چشم ها استفاده کرده اید و می خواهید رنگ رژ لبتان بیشتر نمایان باشد، به عبارت دیگر نگاه ها بیشتر روی لب ها معطوف باشد، رژ لبی با رنگ بنفش انتخاب کنید. این دو رنگ در کنار هم ترکیب خاص و بی نظیری خواهند داشت.

سایه چشم نارنجی با رژ لب نارنجی، آجری و قهوه ای

سایه چشم نارنجی تا حد زیادی به لحاظ ترکیب رنگی به سایه چشم قهوه ای شباهت دارد. سایه نارنجی جزو رنگ های گرمی است که برای آرایش چشم ها در فصل پاییز و زمستان فوق العاده است. با کمی دقت و توجه به نکاتی ریز بینانه می توانید آرایش زیبایی با این سایه چشم داشته باشید.

رژ لب جامد مات با رنگ های نارنجی، آجری و قهوه ای هماهنگی بسیار خوبی با این سایه چشم خواهد داشت. رژگونه تان را هم می توانید در همین تناژ رنگی انتخاب کنید.

سایه چشم سبز با رژ لب نود و خنثی

سایه چشم سبز در تناژهای گرم، از آن دست سایه هایی است که بسیاری از خانم ها برای جشن ها و مراسم شب از ان استفاده می کنند.

اما ست کردن این سایه چشم و رژ لب نیاز به دقت زیادی دارد. بایستی توجه داشته باشید که سایه سبز رنگی خیره کننده و جذاب است. در این حالت بایستی از رژ لبی نود، کمرنگ و خنثی استفاده کنید تا از جذابیت چشم ها کاسته نشود.

در این آرایش می توانید ابروها را با مداد ابرو و سایه ابرو قهوه ای متوسط آرایش کنید. علاوه بر این با این سایه چشم، از زدن رژگونه خودداری کنید؛ چرا که میکاپتان بیش از اندازه غلیظ و سنگین می شود.

چگونه آرایش چشم را با رژگونه و رژ لب ست کنیم؟

سایه چشم بنفش با رژ لب صورتی، گلبهی

اگر متناسب با رنگ لباس یا اکسسوری تان از سایه بنفش برای آرایش چشم ها استفاده کرده اید، رژ لب و رژگونه ای به رنگ صورتی یا گلبهی را انتخاب کنید. رنگ صورتی و گلبهی مکمل بنفش بوده و ترکیب جذابی را ایجاد می کند.

انتخاب رنگ رژ لب شاتوتی در طیف های تیره نیز در کنار سایه چشم بنفش شاین دار، ترکیب خاص و خیره کننده است که برای جشن ها و مراسم های شب عالی است.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با رژ لب، می توانید مطلب بهترین مارک رژ لب ( https://elanza.com/mag/best-brand-lipstick/ ) در مجله الانزا را بخوانید.

سایه چشم آبی با رژ لب صورتی ملایم

سایه آبی ملایم برای چشم ها و رز لب صورتی ملایم برای لب ها، علاوه بر اینکه هماهنگی خوبی باهم دارد، چهره را ظریف تر و جوان تر نشان می دهد. هر چه رنگ سایه چشم آبی ملایم تر باشد، این زیبایی بیشتر می شود.

برای آرایش ابروها در این سبک میکاپ، تنها کافیست به رنگ موها توجه کنید و ابروها را با سایه ابرو یک درجه روشن تر از رنگ موها آرایش کنید.

سایه چشم گلبهی با رژ لب گلبهی

آرایش چشم گلبهی برای فصل بهار و تابستان می تواند انتخابی بسیار خوب باشد. با استفاده از سایه چشم گلبهی یا هلویی به سبک اسموکی، می توانید آرایش جذاب تر و خیره کننده تری داشته باشید.

به این ترتیب که ابتدا تمامی پلک بالایی را با سایه گلبهی یا هلویی بپوشانید، سپس از یک سایه قهوه ای برای گوشه های بیرونی چشم استفاده کنید. سایه قهوه ای را به صورت گوشه دار بزنید تا چشم ها ظاهری کشیده تر پیدا کنند.

با استفاده از یک خط چشم مشکی، خط چشمی دنباله دار بکشید و در نهایت با یک ریمل حجم دهنده زیبایی مژه ها و چشم هایتان را دو چندان کنید.در این سبک میکاپ، رژگونه گلبهی و آجری نیز برای آرایش و برجسته کردن گونه ها بهترین گزینه به شمار می آید. در نهایت برای تکمیل این آرایش، از یک رژ لب گلبهی یا هلویی مایع و یک مداد لب گلبهی استفاده کنید.

جمع بندی

در این نوشتار اصول و نکات ست کردن آرایش چشم با آرایش گونه ها و لب آموزش دادیم، با به کارگیری این روش ها و توجه در انتخاب رنگ ها در هنگام خرید لوازم آرایشی می توانید میکاپی بدون ایراد و جذاب داشته باشید.

تمامی لوازم آرایشی که به آن نیاز خواهید داشت، از جمله سایه های چشم پودری و کرمی در تناژهای سرد و گرم، رژ لب های مایع و جامد، مداد ابرو، سایه ابرو و رژگونه را می توانید از قسمت آرایش چشم، آرایش لب و آرایش صورت در فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده، مشخصات آن ها را خوانده و در نهایت با بهترین قیمت خریداری کنید.

سایت الانزا مجموعه ای کامل از تمامی محصولات آرایشی بهداشتی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را گرد هم آورده است و به شما امکان خریدی راحت و بی دغدغه به صورت اینترنتی را می دهد.

 

https://mihanpost.com/elanza



:: بازدید از این مطلب : 5243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

 

موهایتان را به تازگی رنگ کرده اید، اما با ابروهایتان همخوانی ندارد؟

نمی دانید متناسب با رنگ موهایتان، چطور صورتتان را آرایش کنید؟

رنگ موهایتان قرمز است و به دنبال تناژ رنگ مناسب برای میکاپتان هستید؟

خانم ها علاقه زیادی به رنگ کردن مو و اغلب تغییرات آنچنانی در تناژ رنگ موهایشان دارند، اما نکته قابل توجه این است که در اکثر مواقع با تغییر رنگ مو، شاهد این هستیم که رنگ ابروها و آرایش کلی صورت که قبلا انجام می شد، دیگر هماهنگی خوبی با رنگ موها ندارد. به عبارت دیگر موها با آرایش صورت هماهنگی لازم را نداشته و تناسبی با هم ندارند.

این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت توجه نکردن به این موضوع و عدم هماهنگی بین رنگ مو و آرایش صورت، نه تنها چهره تان زیبا و جذاب نخواهد بود، بلکه تمام زحمتی که برای تغییر رنگ مو کشیده اید هم از بین می رود.

از آن جایی که این موضوع دغدغه بسیاری از خانم هاست و سوال های زیادی در این خصوص مطرح می شود، قصد داریم در این مطلب به طور کامل به این موضوع بپردازیم.

روش ست کردن مدل رنگ مو و آرایش صورت را بیان کنیم و اصول صحیح آرایش کردن را آموزش دهیم. برای آموزش این اصول و رسیدن به جواب سوال های مطرح شده در بالا، ما را تا انتهای این نوشتار از الانزا همراهی کنید.

نحوه ست کردن رنگ مو و آرایش صورت

رنگ مو تیره و مشکی

اگر رنگ موی تیره ای با تناژهای قهوه ای تیره و مشکی دارید، برای اینکه رنگ موهایتان به چشم بیاید، علاوه بر این چهره ای خشن نداشته باشید، بایستی آرایش صورتتان نسبتا ملایم باشد. به عبارت دیگر تنها بر روی آرایش چشم ها تمرکز کنید.

زمانی که موها تیره و به رنگ مشکی است، ابروها نباید دقیقا همرنگ موها باشند؛ اگر ابروها همرنگ موها آرایش شوند، ظاهری غیر طبیعی پیدا می کنند.

ابروها را با مداد ابرویی یک درجه روشن تر از رنگ مو آرایش کنید. به این ترتیب که اگر موهایتان قهوه ای تیره است، ابروها را با مداد ابرو قهوه ای آرایش کنید و اگر موهایتان مشکی است، مداد ابرویی با تناژ رنگ دودی یا قهوه ای انتخاب کنید.

زمانی که رنگ مو تیره است، تنها کافیست با توجه به نکات بالا چشم ها را آرایش کنید، تا چشم ها در مرکز توجه قرار گیرند.

در این حالت از یک مداد لب و رژ لب با رنگ لایت و روشن مانند صورتی ملایم، کالباسی و رنگ هایی از این دست استفاده کنید.

استفاده از رژگونه در این سبک آرایش اختیاری است، با این حال اگر تمایل به آرایش گونه ها داشتید، رژگونه ای با رنگ روشن و همرنگ با رنگ رژ لبتان انتخاب کنید.

 

رنگ مو روشن و بلوند

برای موهای روشن و بلوند، حساسیت ها بیش از سایر رنگ موهاست. اگر موهایتان به رنگ روشن و بلوند است، بایستی با آرایش ابروها و چشم ها، نقاط برجسته صورتتان را مرکز توجه قرار دهید و به نوعی چهره تان را از بی روحی خارج کنید.

برای موهای روشن و بلوند، ابتدا صورت را با کرم پودر بژ یا کمی برنز بپوشانید و بیشتر روی گونه ها، چانه و پیشانی تمرکز کنید.

سپس ابروها را با مداد ابرو به رنگ قهوه ای متوسط یا خاکستری آرایش کنید. چشم ها را هم تیره آرایش کنید، خط چشم مشکی و آرایش چشم اسموکی انتخاب خوبی می تواند باشد. برای انتخاب مداد ابرو و اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله مداد ابرو چی بخرم خوبه؟(https://elanza.com/mag/good-eyebrow-pencil/) را در مجله الانزا بخوانید.

برای مداد لب و رژ لب هم از رنگ های قهوه ای روشن و ترجیحا بی رنگ استفاده کنید. سعی کنید با موهای روشن، آرایش غلیظ و سنگینی نداشته باشید.

برای مداد لب و رژ لب هم از رنگ های قهوه ای روشن و ترجیحا بی رنگ استفاده کنید. سعی کنید با موهای روشن، آرایش غلیظ و سنگینی نداشته باشید.

 

رنگ مو کاراملی و عسلی

رنگ موهای عسلی و کاراملی به دلیل وجود رگه هایی طلایی خود به تنهایی چهره را جذاب نشان می دهند، تنها کافیست آرایش لایتی متناسب با رنگ مو داشته باشید تا این جذابین را دو چندان کنید.

اگر پوست صورتتان روشن و در حالت خنثی قرار دارد، می توانید با به کارگیری کرم پودر و پنکیک با رنگ بژ، به پوستتان رنگ بدهید، توجه داشته باشید که کرم پودری با تناژ یک یا دو درجه تیره تر از پوستتان انتخاب کنید و تیره کردن بیش از حد پوست خودداری کنید.

برای آرایش ابروها، مداد ابرویی با رنگ قهوه ای متوسط و نسکافه ای مناسب بوده و هماهنگی خوبی میان رنگ ابروها و موها ایجاد می شود.

با خط چشم مشکی یا قهوه ای، خط ظریفی در پشت پلک ها بکشید و از ریمل مشکی حجم دهنده برای آرایش چشم استفاده کنید. مژه ها را دو بار و با فاصله کوتاه ریمل بزنید و با پرتر نشان دادن مژه ها، گیرایی چشم ها را بیشتر کنید.

برای آرایش ابروها، مداد ابرویی با رنگ قهوه ای متوسط و نسکافه ای مناسب بوده و هماهنگی خوبی میان رنگ ابروها و موها ایجاد می شود.

مداد لب و رژ لبی لایت و کمرنگ انتخاب کنید، اگر به رنگ های قهوه ای علاقه دارید، از یک رژ لب قهوه ای کمرنگ استفاده کنید و در صورت تمایل به رنگ های صورتی، صورتی ملایم را انتخاب کنید.

 

رنگ مو قرمز

رنگ مو قرمز از آن دست رنگ هایی است که بسیاری از خانم ها در آرایش صورت با آن مشکل دارند و اغلب از تناژ رنگ های اشتباه برای میکاپ استفاده می کنند.

برای رنگ مو قرمز، به هیچ عنوان از سایه چشم و مداد ابرو همرنگ موها استفاده نکنید. با این رنگ مو، چشم ها و لب ها را خیلی ملایم میکاپ کنید.

یک خط چشم دودی یا خاکستری به همراه ریمل مشکی می تواند انتخاب های خوبی برای تکمیل آرایش چشم ها باشد.

سایه چشمی با رنگ صورتی لایت و یا بژ کمرنگ بزنید و برای لب ها از رژ لب همرنگ با سایه چشم یا نزدیک به آن استفاده کنید.

 

رنگ مو قهوه ای روشن

توجه داشته باشید که قهوه ای روشن یک تناژ رنگ میانه است. نه به اندازه مشکی تیره و نه به اندازه بلوند روشن است. یک رنگ میانه که اصول آرایش خاص خود را دارد.

در این حالت از کرم پودر برنز و یا بژ با پایه هلویی استفاده کنید، انتخاب این رنگ کرم پودر شفافیت و درخشانی قابل توجهی به پوست صورتتان می دهد و چهره تان را سرزنده و شاداب نشان می دهد. چشم هایتان را خیلی لایت آرایش کنید، یک سایه کمرنگ به همراه ریمل مشکی انتخاب های خوبی هستند.

برای آرایش ابرو مداد ابرویی با یک درجه روشن تر از پایه رنگ مو انتخاب کنید، اینگونه هارمونی خوبی میان ابروها و موها ایجاد می شود.

برای آرایش لب ها محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد، رنگ های قرمز و نسبتا تیره گزینه های خوبی به شمار آمده و نسبت به رژ لب های بی رنگ برتری دارند.

سخن پایانی

در این نوشتار شما را با ترفندهای میکاپ صحیح و انتخاب رنگ های درست لوازم آرایش متناسب با رنگ مو آشنا کردیم. هر آنچه که برای یک آرایش متناسب با رنگ موهایتان نیاز داشته باشید، از جمله مداد لب، مداد ابرو، سایه چشم، خط چشم، ریمل و انواع رنگ مو با تناژهای روشن و تیره را می توانید در قسمت های مختلف آرایش لب، آرایش چشم و آرایش مو فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده و با بهترین قیمت به صورت اینترنتی خریداری کنید. تمامی محصولات سایت الانزا متعلق به برندهای شناخته شده و معبر بوده و در سطح کیفی قابل قبولی قرار دارند.

 

https://www.parsnaz.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88-%D9%88-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA.html



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

از مژه های کوتاه و کم پشت خود ناراضی هستید؟ 

به دنبال راهی برای تقویت مژه های خود می گردید؟ 

از اکستنشن و ریمل خسته شده اید؟ 

در ادامه این مطلب ما شما را با بهترین تقویت کننده مژه خانگی آشنا خواهیم کرد تا دیگر نگران ریزش مژه های خود نباشید و از شر کم پشتی آن نجات پیدا کنید. برای داشتن مژه های پرپشت و حجیم شما باید استفاده از محصولات و تقویت کننده های خانگی و غیر خانگی را در روتین روزانه خود قرار بدهید تا با افزایش سن و بر اثر عوامل محیطی و ژنتیکی آسیبی به مژه های شما وارد نشود، در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین تقویت کننده مژه با الانزا همراه باشید. 

رشد طبیعی مژه چقدر طول می کشد؟ 

طی یک اتفاق طبیعی شما در طول شبانه روز یا هنگام آرایش یا برخواستن از خواب با چند عدد تاره مژه روبرو خواهید شد که ممکن است روی گونه و زیر چشم هایتان افتاده باشد و شما را نگران ریزش مژه هایتان کند، جالب است بدانید ریزش مژه امری طبیعی خواهد بود و مانند موهای سر امکان ریزش آن وجود دارد پس در مرحله اول ترس را کنار بگذارید و به سراغ درمان و دلیل ریزش آن باشید. هنگام ریزش مژه ها سوالی که پیش می آید این است که این مژه از دست داده شده چه مدت طول میکشد که باز مجدد و به صورت طبیعی رویش داشته باشد؟

بهترین تقویت کننده مژه خانگی 
در جواب باید به شما بگوئیم که مژه نیز همانند موی سر یا صورت طی یک فرآیند طبیعی رشد خواهد کرد و نیاز به نگرانی نبوده و همه چیز را به زمان بسپارید. اما یکی از راه حل های موجود برای از بین بردن ریزش طبیعی مژه و یا ضعیف شدن آن این است که شما با 
خرید محلول تقویت کننده مژه و مصرف آن به صورت روزانه و طولانی مدت چشم و مژه هایی زیباتر خواهید داشت. اما بدانید که برای رشد یک تار مژه حدود 30 الی 45 روز زمان نیاز است و هر مژه نهایت 10 میلی متر بلند خواهد شد و پس از آن رشد فولیکول مو قطع خواهد شد و مژه در مرحله ریزش قرار خواهد گرفت، فراموش نکنید زمانی که مژه شما افتاد پس از آن سریع مژه جدید جایگزین نخواهد شد و معمولا 2 الی 3 هفته طول بکشد تا مژه جدید دربیاید. 

برای نحوه استفاده از محلول تقویت کننده مژه این مقاله را در مجله اینترنتی الانزا به شما پیشنهاد می کنیم.

علل ریزش مژه

علل ریزش مژه

ریزش مژه دلایل مختلفی خواهد داشت که ما چند دلیل را برای شما توضیح خواهیم داد.

  • ریزش مژه با اکستنشن: اگر به دنبال راهی برای تقویت مژه های خود هستید از گذاشتن مژه مصنوعی و اکستنشن جدا خودداری کنید چرا که ممکن است در لحظه و زمان شما را زیباتر کند اما در نهایت به مژه های شما آسیب زده و شما دچار ریزش مژه خواهید شد. فراموش نکنید اگر تصمیم به انجام اکستنشن مژه یا قرار دادن مژه مصنوعی گرفته اید حتما از محصولات با کیفیت استفاده کنید چرا که محصولاتی مانند چسب مژه در تماس مستقیم با چشم و مژه های شما قرار خواهد گرفت و در نهایت اگر باکیفیت نباشد ممکن است مژه های شما را دچار آسیب کند. 
  • تغذیه نامناسب: گاهی مصرف بعضی از مواد خوراکی در طولانی مدت موجب ضعیف شدن تارهای موی شما و ریزش موهایتان خواهد شد. 
  • خوابیدن با آرایش: یکی از مهمترین نکاتی که خانم ها در هنگام خوابیدن باید به آن توجه داشته باشند این است که صورت خود را در صورت وجود آرایش شسته و پس از آن بخوابند، به این دلیل است که در دراز مدت آرایش هم پوست هم مژه های شما را خراب و کم حجم خواهد کرد و این مشکلی است که پس از آن شما به راحتی به روال سابق باز نخواهید گشت. 
  • بیماری یا مصرف دارو: گاهی پیش می آید که شما مژه یا موهای زیبایی دارید اما از آن ها به درستی مراقبت نکرده اید و این زیبایی از دست رفته است و شما دلیل آن را نمی دانید در این شرایط شما باید به پزشک مراجعه کرده و دلیل این ریزش و کم حجمی را جویا شوید، بعضی اوقات پیش می آید که مصرف دارو باعث ریزش مژه یا موهای شما می شود که باز در این شرایط نیز شما مجبور به تحمل و رویش مجدد آن ها هستید و چاره دیگری نخواهید داشت. 

ترفند های تقویت مژه در خانه 

ترفند های تقویت مژه در خانه 

استفاده از روغن های گیاهی برای تقویت رشد مژه در خانه بسیار تاثیرگذار خواهد بود در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با چند مدل از این روغن های گیاهی و مفید آشنا کنیم تا در صورت کم حجم شدن مژه یا موهای خود برای پیشگیری سریع تر اقدام کرده و جلوگیری کنید از این اتفاق و مژه هایی زیبا و منحصربفرد داشته باشید. 

  • روغن کرچک

از مهمترین روغن های مفید برای رشد مو و مژه ها روغن کرچک است که از دانه بذر لوبیا گرفته می شود و یکی از محرک های قوی برای رشد و تغذیه فولیکول های مو شناخته شده است. استفاده از این روغن به سال های بسیار دور و زمان مصر باستان باز می گردد که به عنوان یک پماد از آن استفاده می شده است و باعث درخشانی و زیباتر دیده شدن موهای شما خواهد شد. اگر قصد استفاده از روغن کرچک را دارید بهتر است از یک تکه پنبه با برس آرایشی برای پخش کردن روغن به تمامی نقاط چشم هایتان استفاده کنید و با ریزش مژه های خود خداحافظی کنید. 

  • ژل آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا یکی از معجزه کننده های شگفت انگیز در راستای ضخیم و بلند کردن مژه های شما است که حاوی مواد غذایی و ویتامین های بسیار مغذی است که به ضخیم شدن مژه های شما کمک خواهد کرد. این گیاه حاوی ویتامین B12، A و C است که برای رشد سالم مو کاملا مفید خواهد بود. این گیاه سرشار از اسید فولیک بوده و مانع از ریزش مو نیز می شود و در نهایت به آبرسانی و تقویت موهای شما بسیار کمک خواهد کرد، برای استفاده از این گیاه شما می توانید با یک اپلیکاتور یا برس تمیز ریمل این  ژل را روی مژه های خود پخش کنید. 

  • ویتامین E

براساس تحقیقات انجام شده کسانی که از ویتامین E استفاده می کنند رشد موهای قوی تری به نسبت کسانی که استفاده نمی کنند خواهند داشت، خواص آنتی اکسیدان این ویتامین باعث کاهش اکسید کنندگی پوست سر و مژه ها می شود و دقیقا از ریزش مژه های شما جلوگیری خواهد کرد. 

  • برس کشیدن مژه ها

بطورکلی اگر شما دچار ریزش مو هم باشید به شما پیشنهاد می شود روزانه دو الی سه بار موهای خود را شانه بکشید چرا که با این حرکت جریان خون در پوست سر و مژه های شما اتفاق خواهد افتاد و پس از آن کم کم ریزش شما قطع شده و دیگر نوبت آن است که مژه های خود را با محصولات دیگر تقویت کنید. 

  • ماسک پوست لیمو

برای درمان ریزش مژه ها و ضخیم شدن آن شما می توانید از مخلوط پوست لیمو که حاوی اسید فولیک است و سرشار از ویتامین های B و C می باشد استفاده کنید، برای ساخت این ماسک نیاز است شما کمی از پوست لیمو را رنده یا میکس کرده و با یک تکه پنبه به ریشه مژه های خود بزنید تا در نهایت مژه هایی زیبا داشته باشید. 

 

نتیجه گیری

همانطور که در نوشتار بالا ذکر کردیم باید توجه داشته باشید که شما می توانید به وسیله یک سری محصولات گیاهی و روغن های طبیعی مفید مژه های خود را تقویت کنید و در نهایت در صورت بروز حساسیت یا واکنشی از سمت پوست تان می توانید از محصولات تقویت مژه شرکتی و محلول های ترمیم مژه استفاده کنید. برای خرید محلول تقویت مژه شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا(https://elanza.com/) مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات متنوع و انتخاب محلول مورد نظر خود ثبت سفارشات تان را تکمیل کرده و در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری خود را تحویل بگیرید. 

 

https://iranbanou.com/magazin/840625-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%DA%98%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

ناخن های نامرتب و شکننده ای دارید؟

لوازم و ابزار آرایش ناخن را نمی شناسید؟

از لب پر شدن لاک ناخن هایتان خسته شده اید؟

تقریبا می توان گفت کمتر خانمی پیدا می شود که به نظافت و ظاهر ناخن هایش بی تفاوت باشد و دوست نداشته باشد که همواره ناخن های تمیز و آراسته ای داشته باشد. علاقه به لاک های رنگارنگ ناخن، از همان دوران کودکی در میان دخترهای کوچک به چشم می خورد.

در سال های گذشته تعداد خانم هایی که به آرایشگاه ها برای دیزاین ناخن مراجعه می کردند کم بود و دیزاین ناخن تنها به زمان مراسم ها و جشن های خاص نظیر جشن عروسی ختم می شد.

اما امروزه استقبال از این حرفه به قدری چشمگیر شده است که تقریبا در تمامی سالن های زیبایی، قسمتی به میز ناخن کار اختصاص داده شده است؛ به طوری که در اطراف محل زندگیتان دست کم سه الی چهار تا آرایشگاه مجهز به ناخن کار و ابزار مانیکور و پدیکور وجود دارد.

بازار رقابتی در شاخه آرایش ناخن موجب شده شرکت های سازنده و کمپانی های مختلف، محصولات متنوعی را برای آرایش ناخن تولید و روانه بازار کنند.

فرقی نمی کند به طور حرفه ای به کار آرایش و دیزاین ناخن می پردازید و یا قصد مرتب کردن ناخن های دست و پایتان را در خانه دارید و می خواهید با یک لاک ناخن ساده، ناخن هایتان را لاک بزنید و کمی تنوع بدهید؛ به هر حال بایستی شناخت کافی از لوازم آرایش ناخن داشته باشید تا به بهترین نحو ناخن ها را آرایش کنید.

در این نوشتار لیستی از ضروری ترین لوازم آرایش ناخن، ویژگی ها و کاربرد آن ها را برای شما شرح می دهیم و راه کارهایی برای جواب سوال های بالا که مشکل بسیاری از خانم هاست ارائه می دهیم. با ما تا انتهای این مطلب از الانزا همراه باشید.

لاک ناخن

لاک ناخن در رنگ های متنوع، از رنگ های تیره گرفته تا رنگ های روشن و شاد و فانتزی، همه و همه در صدر لیست ضروری ترین لوازم آرایش ناخن جای دارند.

قطعا برای شما پیش آمده، وقتی که خسته و بی حوصله هستید با زدن لاک، روحیه تان تغییر کند؛ رنگ های شاد برای روزهایی که احساس خستگی می کنید، گزینه خوبی به شمار می آیند و انرژی فوق العاده ای به شما می دهند.

لاک های لایت و روشن انتخاب های خوبی برای محل کار و محیط های عمومی هستند، این لاک ها در عین حال که به ناخن رنگ می دهند و آن را تا حدی از سادگی خارج می کنند، زیاد به چشم نمی آیند.

با ضروری ‌ترین لوازم آرایش ناخن آشنا شوید

اگر پوست سبزه یا سفید دارید و به دنبال لاکی خیره کننده و منحصربفرد می گردید ما به شما لاک های کروم و آیینه ایی را پیشنهاد می دهیم، این سبک از لاک مرزهای زیبایی و جذابیت دست ها را در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جا کرده است و بسیار در میان خانم ها طرفدار دارد. در این مدل لاک شما گاهی رنگ لاک را با رنگ فلز و نقره ایی خیره کننده اشتباه می گیرد و همین خاص بودن آن را منحصربفرد کرده است.

اما جدای از رنگ لاک ناخن ، کیفیت پارامتر مهمی است که نباید از آن غافل شد؛ لاک های ارزان قیمت و بدون نام برند، در بسیاری از فروشگاه های آرایشی به چشم می خورند که به دلیل قیمت بسیار پایینی که دارند، طرفداران زیادی دارند.

اما بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که یک لاک بی نام و نشان و ارزان قیمت، از متریال نامرغوبی تهیه شده و کیفیت چندانی ندارد.

این لاک ها خیلی زود لب پر می شوند و شروع به ترک خوردن و در نهایت پاک شدن می کنند. لاک های بی کیفیت نه تنها زود پاک می شوند، بلکه باعث زرد شدن سطح ناخن و آسیب های جدی به بافت ناخن می شوند.

امروزه با توجه به پیشرفت شرکت های سازنده لوازم آرایشی داخلی، محصولات خوبی نظیر لاک های با کیفیت و با برندهای شناخته شده عرضه می شوند که قیمت های مناسبی هم دارند.

بنابراین اگر نمی توانید لاک های خارجی تهیه کنید و می خواهید لاکی مرغوب و با قیمت مناسب خریداری کنید، به شما برندهای ایرانی نظیر این لی و سیترای را پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر برای خرید لاک، می توانید مطلب ویژگی های لاک ناخن خوب چیست؟ را در مجله الانزا بخوانید.

لاک پاک کن

لاک پاک کن ها همان طور که از نامشان مشخص است، برای پاک کردن لاک طراحی شده اند. لاک ها به دلیل فرمولاسیون های مختلف، درجه سختی متفاوتی دارند، بعضی زود پاک می شوند و بعضی مقاوم تر بوده و دیرتر پاک می شوند.

در سال های خیلی قبل برای پاک کردن لاک، تنها محلول های استون وجود داشتند؛ هرچند استون ها قدرت بالایی دارند و خیلی زود لاک را از سطح ناخن پاک می کنند، با این حال به بافت ناخن آسیب می زنند. از این رو شرکت ها پاک کننده هایی را به بازار عرضه کردند که فاقد استون بوده و برای ناخن ضرری ندارند.

لاک پاک کن

اساس و پایه طراحی این محصول همان‌طور که از نامش هم مشخص است، به منظور پاک کردن لاک ناخن صورت گرفته است. از آن‌جایی که لاک در میان لوازم آرایشی، بسیار پرطرفدار است و زیاد استفاده می‌شود، شرکت‌های تولید کننده درصدد تولید و تنوع بیشتر محصولات پاک کننده لاک ناخن برآمده‌اند تا به راحتی بتوانید لاک قبلی خود را پاک کرده و ناخن‌ها را برای زدن لاک جدید آماده کنید.

انواع پدهای لاک پاک کن، مدل های جدیدتری هستند که در سال های اخیر تولید و روانه بازار شده اند. این پدها در ظرف های کوچک و جمع و جوری تولید شده و فضای زیادی از کیف دستی تان را نمی گیرند. این پدها برای پاک کردن لاک در بیرون از خانه بسیار مفید هستند.

لاک پاک کن های قلمی مدل های دیگری از پاک کننده های لاک هستند که برای پاک کردن اضافی لاک در کناره های ناخن فوق العاده اند.

سوهان ناخن و ناخن گیر

سوهان ناخن و ناخن گیر ابزاری بسیار کاربردی برای مانیکور و پدیکور محسوب می شوند. سوهان ناخن شامل دو نوع دستی و برقی می شود.

سوهان های دستی که انواع مختلفی به لحاظ شکلی و عملکرد دارند، برای استفاده در خانه و سالن های زیبایی مناسب هستند. سوهان دستی ابزار خوبی برای مانیکور و پدیکورهای ساده در خانه هم به شمار می آیند.

سوهان های دستی در فرایند کاشت ناخن، به شما این امکان را می دهند تا ناهمواری ها و برجستگی های سطحی ناخن را از بین ببرید. همچنین می توانید برای فرم و شکل دادن اطراف ناخن آن ها را به کار ببرید.

این سوهان ها معمولا دارای شماره هستند و بر حسب درجه سختی، شماره های متفاوتی دارند. داشتن چند سوهان دستی با شماره های مختلف برای صاف کردن سطح ناخن ضروری است.

سوهان های دستی از لحاظ جنسی به انواع فلزی، سمباده ای، شیشه ای و کریستالی تقسیم می شوند. برای اینکه لبه های ناخن زبر و سخت نشوند و به عبارتی آسیب نبینند، پیشنهاد می کنیم از میان سوهان های کریستالی و شیشه ای انتخاب داشته باشید.

سوهان های برقی که تکنولوژی های پیشرفته تری دارند، برای از بین بردن برجستگی ها و فرم دادن به ناخن در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در مجموع سوهان و ناخن گیر جزو ابزار و لوازم آرایش ناخن محسوب می شوند.

ناخن گیرهای معمولی و حرفه ای هم ابزار دیگری برای آراستن و مرتب کردن ناخن ها هستند. قبل از لاک زدن و مانیکور و پدیکور، بایستی ناخن ها را به وسیله ناخن گیر کوتاه و مرتب کنید.

ناخن گیرهای حرفه ای که ناخن کارها از آن ها استفاده می کنند، تیغه های بسیار تیزی دارند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این ابزار برای کوتاه کردن ناخن های ترمیمی و دارای لاک ژلیش مناسب هستند.

در مجموع سوهان و ناخن گیر جزو ابزار و لوازم آرایش ناخن محسوب می شوند.

جمع بندی

در این نوشتار با ذکر لوازم آرایش ناخن، شما را با ضروری ترین لوازم مورد نیاز برای دیزاین و آراستن ناخن آشنا کردیم. تمامی محصولات مورد نیاز برای کوتاه و مرتب کردن ناخن ها و آرایش ناخن، نظیر لاک ناخن، لاک پاک کن، ناخن مصنوعی، ابزار مانیکور و پدیکور را می توانید در قسمت آرایش ناخن فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/) مشاهده کنید. این محصولات از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت ها در سایت الانزا گنجانده شده اند.

 

https://www.talab.org/reportage/%D8%A8%D8%A7-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D8%A7%D8%AE%D9%86.html



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

برای دریافت مشاوره سئو و بهینه سازی سایت می توانید با اسماعیل سحاب در تماس باشید. اسماعیل سحاب مشاور سئو حرفه ای و یا مشاوره حرفه ای سئو می کند. از جمله خدمات سئو که ایشان ارایه می دهد. به صفحه اول گوگل اوردن کسب و کار شماست.

مشاور سئو(SEO) چیست؟

در پاسخ به این سوال که «مشاور سئو چیست؟ » می توان به صورت ساده این گونه توضیح داد. سئو سایت یک فرایند مستمر ومدون است که بر روی سایت توسط کارشناس سئو انجام می گیرد تا ترافیک صحیح در زمان صحیح و با کاربر صحیح وارد سایت بشوند تا اکشنی از قبیل خرید، دانلود و … در سایت مورد نظر اتفاق بیافتد. کسی که می تواند در تسریع این فرآیند به سایت مورد نظر کمک کند مشاورسئو است.

مشاور سئو کیست؟

در حقیقت مشاور سئو به کسی گفته می شود که متخصص سئو بوده و دارای نمونه کار، سابقه پربار و تجربه گرانی است که می تواند با آنالیز کسب و کار شما، برای رسیدن به ترافیک اورگانیک بالا و در نهایت فروش بیشتر شما را راهنمایی صحیح کند.  توضیحات ذکر شده در بالا یک تعریف کامل از مشاور سئو حرفه ای است.

خدمات سئو یک فرایند مدون و ادامه دار است که باید همیشه ادامه داشته  باشد تا رقبای شما جایگاه فعلی تان را تصاحب نکنند.



:: بازدید از این مطلب : 176088
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

جراحی بینی (Rhinoplasty) , انواع روش‌ های جراحی بینی , عوارض عمل بینی , جراحی زیبایی بینی , جراحی بینی قیمت , بررسی هزینه های درمانی عمل زیبایی بینی:

هر ساله افرادی زیادی بینی خود را عمل می کنند تا شکل بینی خود را اصلاح کنند, این افراد جراحی بینی را به خاطر هدف های گوناگونی انجام می دهند که متداول ترین آنها عبارت است از بهبود فرم و عملکرد صورت , برطرف کردن مشکلات تنفس بینی, ناهنجاری‌ ها و آسیب های بدو تولد، یا برطرف کردن چین و چروک های بینی در افراد پیر. به نکته مهمی که باید در جراحی بینی توجه کرد این است که اگر جراحی بینی توسط یک پزشک متخصص انجام نشود ممکن است مشکلات تنفسی را به دنبال داشته باشد.
برای اینکه درباره انواع جراحی بینی , روش های جراحی بینی و هزینه های درمانی آن اطلاعات خوبی به دست بیاورید می توانید مطالب دکتر با تو در این زمینه را مطالعه کنید. ما در این بخش سعی کرده ایم مفیدترین و کاربردی ترین مطالب را در زمینه جراحی زیبایی بینی در اختیار شما بگذاریم. خرید بلیط هواپیما وقتی انسان از روزمره گی های زندگی خسته می شود در پی سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما می گردد تا بهترین و مطمئن ترین سایت ارائه دهنده اطلاعات پروازی را برای خرید بلیط هواپیما بیابد تا بدون استرس اقدام به سفر کند.

جراحی بینی 
لیزر موهای زائد
تزریق بوتاکس
بهترین کرم صورت
ارتودنسی دندان
ترک اعتیاد

 



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

در تمامی دنیا روز مرد یک روز خاص با تاریخچه مختص به خود می‌باشد، اما برای مسلمانان روز تولد حضرت علی (ع) یعنی سیزدهم رجب را روز مرد نامگذاری کرده‌اند. این روز هر ساله در کشورمان عزیزمان ایران جشن گرفته می‌شود و به مناسبت همین روز تمامی افراد به فکر هدیه‌ای خاص برای روز مرد هستند تا از محبت‌ها و فداکاری‌های پدر و همسر خود قدردانی کنند.

روز مرد در هر دین و آیینی مقدس بوده و تنها مختص به کشور ما نبوده و هر کشوری بنا به سنت و آیین خود این روز را جشن می‌گیرد. این روز در کشورهای غیر مسلمان متغیر بوده و هر کشوری روزی خاص را به عنوان روز مرد برگزیده است. بطور مثال در آلمان 40 روز بعد از عید پاک و روز عروج حضرت عیسی مسیح را به عنوان روز پدر می‌شناسند در حالی که در ایتالیا و پرتغال جشن یوسف به روز پدر اختصاص دارد.
با اینکه این روز در همه دنیا یک تاریخ خاص ندارد اما در کل جهان همه افراد مانند کشورمان این روز را با خرید هدیه‌ای خاص برای پدران و همسران خود جشن می‌گیرند. حتی کسانی هم که پدر خود را از دست داده‌اند با حضور بر سر مزار این عزیزان این روز را به آنان تبریک گفته و یاد پدران خود را گرامی می‌دارند. البته در زندگی بسیاری از افراد دیگر نیز این روز متعلق به کسانی است که در زندگی آنها مانند یک مرد بوده و نقش مهمی را ایفا کرده‌اند مانند مادرانی که به تنهایی بار زندگی را به دوش کشیده‌اند و یا عمو، برادر و دایی‌هایی که تمام زندگی خود را وقف نزدیکترین افراد خانواده کرده‌اند.

 

هدیه ای خاص برای روز مرد

یکی از بزرگترین دغدغه‌ها برای افراد تهیه هدیه روز مرد برای همسر و پدر خانواده می‌باشد. زیرا خرید هدیه برای مردان به دلیل سلیقه خاص آنان و محدود بودن بازه‌ی خرید کمی سخت است البته این باور شاید به دلیل بیشتر بودن اقلام زنانه است. این باور را با حضور در فروشگاه‌ها و پاساژها بیشتر درک خواهید کرد اما کافی است کمی دقت به خرج دهید تا متوجه شوید تعداد اقلام مورد نیاز و محبوب آقایان نه تنها کم نیست بلکه آنقدر زیاد است که شاید شما را در خرید هدیه‌ای خاص برای روز مرد کمی سردرگم کند.
اگر در این روز مهم و عزیز زمان کافی برای حضور در پاساژها را ندارید، سایت‌های فروشگاهی آنلاین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با خرید اینترنتی هدیه روز مرد بتوانید این مشکل را رفع کرده و قدردان محبت مردان زندگی خود باشید و روزی به یاد ماندنی را برای آنان رقم بزنید. در خرید اینترنتی کادو روز مرد فراموش نکنید مردان هدایایی که برای آنها یادآور یک خاطره شیرین بوده و یا کارایی داشته باشد را بیشتر می‌پسندند.

 خرید اینترنتی هدیه روز مرد
خرید عطر مردانه
هدیه روز زن برای همسر
خرید هدیه تولد برای آقایان
یک کادو خوب برای روز معلم
خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای خانم



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

کرم آبرسان 

کرم آبرسان سینره

کرم آبرسان اوریاژ

کرم آبرسان ایوروشه

سرم ضد ریزش مو

سرم ضد ریزش مو ایورشه

سرم ضد ریزش مو آنتی شوت ایوروشه

قیمت سرم ضد ریزش مو سینره

سرم ضد ریزش مو mq

سرم ضد ریزش مو سریتا

سرم ضد ریزش مو پریم


کادو روز زن
هدیه مناسب برای مادر
سورپرایز روز زن
کادو روز مادر
هدیه روز مادر
سبد هدیه روز مادر
هدیه روز زن برای همسر
یک هدیه خاص برای مادر
هدیه روز مادر برای مادر شوهر


کادو روز معلم مردانه
خرید اینترنتی هدیه روز معلم
خانم هدیه معلم
یک کادو خوب برای روز معلم
هدیه روز معلم مردانه


خرید اینترنتی کادو سالگرد ازدواج
هدیه سالگرد ازدواج ارزان
خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای خانم
خرید کادو سالگرد ازدواج برای مرد
خرید اینترنتی کادو سالگرد ازدواج برای مرد
کادوی خاص سالگرد ازدواج
هدیه سالگرد ازدواج


هدیه تولد مردانه
هدیه تولد برای شوهر
خرید هدیه تولد برای آقایان
هدیه تولد برای پسر
کادو تولد برای پسر
هدیه فانتزی مردانه
هدیه ارزشمند برای آقایان


خرید اینترنتی هدیه روز مرد
کادوی ارزان روز مرد
هدیه ای خاص برای روز مرد
هدیه ارزان قیمت برای مرد
خرید اینترنتی هدیه ارزان
خرید اینترنتی هدیه روز مرد ارزان
خرید اینترنتی کادو روز مرد
هدیه روز مرد برای همسر


عطر مردانه
انواع عطر مردانه
عطر مردانه خوب
عطر مردانه قیمت
خرید عطر مردانه



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

جراحی بینی 

عمل جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی 

 

لیزر موهای زائد

کلینیک لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

 

تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس

نقاط تزریق بوتاکس

 

بهترین کرم صورت

بهترین کرم صورت برای زنان

بهترین کرم صورت ارایشی

 

ارتودنسی دندان

مراحل ارتودنسی دندان

عوارض ارتودنسی دندان

 

ترک اعتیاد

 سریعترین روش ترک اعتیاد

ترک اعتیاد شیشه


https://drbato.ir/beauty/nose-surgery/
https://drbato.ir/beauty/laser-hair-removal/
https://drbato.ir/beauty/botox-injection/
https://drbato.ir/beauty/best-face-cream/
https://drbato.ir/tooth/orthodontic/>
https://drbato.ir/treatment/leaving-addiction/

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بوتاکس

به یاد داشه باشید که قطع مصرف کافئین هرگز برای ترک اعتیاد شیشه آن راه حل خوبی نیست و بلکه باید کافئین و قهوه را به تدریج با موارد دیگری جایگزین کنید. بنابراین سعی کنید مصرف قهوه را به رفته رفته کاهش دهید. مثلا می توانید از حجم هر فنجان قهوه در روز بکاهید یا به جای 5 فنجان روزانه، 4 فنجان قهوه مصرف کنید.

یکی دیگر از راهکارها کاهش مقدار کافئین در هر فنجان است. برای این منظور می توانید مثلا نیمی از فنجان خود را با شیر ترکیب کنید. اگر لاکتوز شیر معده شما را آزار می دهد، کافی است قهوه خود را رقیق تر استفاده کنید.

راهکار دیگری که به شما برای ترک مصرف بیش از اندازه کافئین توصیه می کنیم، جایگزین کردن آن با قهوه بدون کافئین یا دی کاف است.

به عنوان توصیه ای دیگر، می توانید فنجان آخر قهوه روزانه خود را با نوشیدنی دیگری جایگزین کنید. مثلا از انواع آب میوه های طبیعی استفاده کنید یا شیر گرم بنوشید.

راهکار دیگری که وجود دارد این است که چرت بزنید. اگر در میان روز قهوه مصرف می کنید تا هوشیار تر باشید و احساس خواب آلودگی را از خود دور کنید، بهتر است به جای آن یک چرت 15 تا 25 دقیقه ای داشته باشید. خستگی را در بدن خود با مصرف قهوه سرکوب نکنید و در عوض، از آن برای بازیابی انرژی خود استفاده کنید.

 

مراحل ایمپلنت دندان

در این مقاله در رابطه با عوارض ارتودنسی دندان توضیحاتی داده می شود:

در ابتدا معاینات لازم انجام می گیرد تا طرح درمانی مناسبی انتخاب شود، در این مرحله از تمامی لحاظ بیمار مورد بررسی قرار می گیرد . رادیوگرافی های لازم برای تعیین اندازه و محل ایمپلنت صورت می گیرد .

مراحل ایمپلنت دندان

در این مرحله در داخل استخوان فک توسط دندانپزشک زیبایی ایمپلنت کاشته می شود ، این مرحله دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد و باید با دقت بالایی انجام گیرد و تاثیر تعیین کننده ای در موفقیت درمان دارد

با برش در لثه و سوراخ کردن استخوان فک ایمپلنت که یک پایه تیتانیومی به شکل پیچ می باشد در ناحیه مورد نظر جایگذاری می شود ، بعد از کاشت ایمپلنت لثه بخیه زده می شود ( در برخی از موارد در یک جلسه ایمپلنت دندان صورت می گیرد .)

برای اینکه پروتز و تاج نهایی ساخته شود نیاز به قالب گیری می باشد ، در این مرحله دندانپزشک برای ساخت پروتز و تاج نهایی در لابراتور اقدام به تهیه قالب می کند . با توجه به نظر دندانپزشک پروتزی که قرار است ساخته شود بصورت ثابت یا متحرک می باشد .

در صورتی که نیاز باشد در این مرحله بروی ایمپلنت از روکش موقت تاج استفاده می شود .

در این مرحله بعد از گذشت مدتی که به طور کامل در اطراف ایمپلنت استخوان شکل گرفت پروتز و تاج نهایی روی ایمپلنت گذاشته می شود ، پروتز هایی که در لابراتور ساخته می شوند می توانند متحرک یا ثابت و کامل یا پارسیل باشند. این مرحله نیاز به دقت بالای دندانپزشک زیبایی دارد و پروتز باید با دقت بالایی بروی ایمپلنت سوار شود . در واقع این مرحله آخرین مرحله درمان می باشد، دندانپزشک نکاتی را به بیمار گوش زد می کند که باید به آن توجه ویژه ای شود 

آخرین مرحله درمان مراقبت هایی می باشد که باید توسط خود فرد صورت گیرد ، مراجعات منظم و مرتب به دندانپزشک به منظور بررسی روند بهبودی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان به مراقبت هایی که توسط خود فرد صورت می گیرد و رعایت نکات بهداشتی بستگی دارد ، ایمپلنت دندان  همانند دندان های طبیعی می باشد بنابرین باید به خوبی از آن ها مراقبت شود در صورتی که این مراقبت به خوبی صورت نگیرد شاید نتوان نتایج دلخواه را با استفاده از این روش بدست آورد .

جوش,ضد جوش,کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش,قلع و قمع جوش ها با موم زنبور عسل : active  pure  ness  comfort zone

استفاده از بهترین کرم صورت ارایشی مختلف شاید کار غیرممکنی نباشد اما امتحان کردن راه‌های بهتر میزان آسیب به پوست شما را به حداقل می‌رساند. ژل پاک کننده اکتیو پیورنس کامفورت زون با ساختاری سبک و برگرفته از عصاره موم زنبور عسل جای جوش را ترمیم می کند.

جوش,ضد جوش,کرم ضد جوش,بهترین کرم ضد جوش,با حرارت زیبا شوید : arama  perfection  nuxe

تفاوت ماسک نوکس از میان سایر ضدجوش ها ، حرارتی است که ایجاد می کند. ماسک ترمواکتیو نوکس پس از ماساژ بر روی پوست ایجاد گرما و حرارت می کند که این حرارت باعث می شود تمام چربی های باقیمانده رقیق و به بیرون کشیده شود. ماسک حرارتی نوکس ترشح چربی را تنظیم و براقی پوست را برطرف می کند.



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد